mun pää varmaan räjähtää kohta enkä tiedä mitä tehdä sille että mun aivot on aikapommi

 Täyttä höyryä päin puuta ja sillai. Oon porukoiden luona rauhottumassa, tunnit päivät viikot vaan katoo jonnekkin. Aloin melkein itkeä kun sain kuulla että tällä viikolla alkaa marraskuu. On tapahtunut hirveen paljon kaikkea ihanaa ja hirveän paljon kaikkea kamalaa, mitään kuvia mistään ei ole eikä kerrottavaa. Mun pitäisi kuulema ansaita luottamusta kertomalla mitä mun pään sisällä liikkuu, mutta miten teen sen kun en itsekkään tiedä? 

7 kommenttia :

  1. Salla olet upea ja hyvä sydäminen ihminen! Pidät huolen muista, mutta muista pitää huolta myös itsestäsi!
    Olet vahva nainen ja kaunis! <3 älä tee itsellesi mitään pahaa :( <3
    Sun blogis on muuten ihana! ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isot kiitokset Rafu, muista noi myös itse ♥

      Poista
  2. Halusin tulla vaan kertomaan et seurailen sun blogiasi joka on muuten ihan sika hieno!
    Tiiän tunteen kun ei itekkäään tiiä mitä pään sisällä oiken on.. :--(

    Haleja pikkuiselle, oot ihana ihminen!<3

    Pinja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Pinja, itse olet ihana! Toivottavasti nähdään pian ♥

      Poista
    2. Toivottavasti:)

      Pinja

      Poista
  3. mahtava blogi sulla!

    VastaaPoista