my laptop is warmer than my heart

 Oon nykyään ilmeisesti allerginen myös kissoille. Eiks ihmiset oo yleensä lapsena moniallergisia ja sit ne hävii iän myötä? Mulle on alkanut ilmestyä allergioita vasta tän vuoden aikana. Vitun mahtavaa. Oon syönyt sushia neljänä viikonloppuna peräkkäin ja viime viikonloppuna söin ilmeisesti pilaantunutta kalaa. Vielä hienompaa. Oottelen vielä seuraavat kuus viikkoa vastauksia Kelalta, että alkaako mun elämänlaatu paranemaan edes hiukan. Mulla ei ole postata mitään hienoja asukuvia tai pahemmin muutakaan mielenkiintoista, oon ollut aika hirveen näkönen suurimman osan ajasta ja olokin on ollut sen mukainen. Kulutin viikonloppuna 25€ teehen.

2 kommenttia :

  1. mäki oon allerginen kissoille ;_;
    aah mun tekee mieli sushia sun seuran kera!!
    ikävä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei kuitenkaan kaikki kissat tunnu aiheuttavan tollasta reaktioo, esim meiän omat kissat on iha fine.. Mun kans, nähää heti ku pygee ;__;

      Poista