nukun valot päällä että näen paremmin

 Oon pistäny ohjaajat kiristämään mun korsettia, istunu metron portaissa, ihastunu ja hämmentynyt siitä edelleen koska en yleensä edes ihastu vastakkaiseen sukupuoleen, ostanu karvakaverin, ärsyyntyny, värjännyt hiukset, kuumotellu, kuluttanu yli 800€ viikossa, riehunu, itkupotkuraivaroinu, tärissy ja nähnyt tosi hämmentäviä unia. Näin yks yö sellasta unta että yks jätkä meiän laitoksesta yritti ostaa multa seksiä yhdellä tupakalla ja sit seuraavana päivänä se heitti mulle röökin.... Seuraavana yönä näin unta että mun eksä tappo ja söi mun entisen luokanvalvojan, oltiin edellisenä iltana ehkä katottu American Psykoo.

11 kommenttia :

  1. Näät pelottavii unii jos ymmärsin oikei mist on kysymys :DD ei helvetti

    <3 IHANAT <3 noi violetit hiukset!! Ja toki onnee ihastukseen aika äkkii tuli kyl mut no can do :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiiän.. Tän viikon aikana oon jostain syystä nähnyt tosi outoja unia (mainitaan tosin lääkkeiden sivuvaikutuksissa hmm).

      Poista
  2. 800e viikossa? anteeks mut mitä vittua, mistä ton ikänen repii tommosia rahasummia. ja vielä jonkun turkiksen oot mennyt ostamaan, toivottavasti oot ylpee siitä että sun olalla keikkuu kuolleen eläimen ruho joka kuuluis vapaaksi luontoon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sain Kelalta takautuvasti nuorten kuntoutusrahan opiskeluajaltani ja suurin osa rahoista on mennyt asuntoni viimeiseen vuokraan, sähkö- ja vesilaskuun, velkoihin sekä joululahjoihin :)

      En koe tukevani turkisteollisuutta ostoksellani, sillä kettu on ostettu käytettynä UFFilta ja mun mielestä on ehkä parempi että joku käyttää sitä kuin se että kyseinen eläin olisi ns. "kuollut turhaan" ja jätetty jonnekkin kirpparille lojumaan. En pystyisi turkista uutena ostamaan, vintage on mielestäni eri juttu. Toivottavasti selvensi edes hiukan!

      Poista
  3. Anonillit vois ottaa taas sen pään pois perseestä ja olla vaan huolissaan omista asioistaan, ärsyttävää tommonen. Toisaalta, kateellisten panettelua. Voimia Salla, täällä ollaan kunhan olet valmis <3 t: R

    VastaaPoista
  4. Ihana uus tukka ja noi glitterkulmat ! Tosi omaperäistä :3

    VastaaPoista