She never looked nice. She looked like art, and art wasn’t supposed to look nice; it was supposed to make you feel something.

 Tuntuu vähän siltä että nää postaukset on yhtä sekavia kuin minä ja mun elämä. Mua ei jotenkin innosta ottaa kuvia viimeisimmistä ostoksista ja päivän asuista vaikka tollanen asukuva tonne eksykin. Lasken päiviä torstaihin, laulan singstaria ja lenkkeilen. Tilattiin mulle tänään sähkötupakka. Suunnitellaan Tallinnan reissua porukoiden kanssa. Ootan rakkaan suolatikun tupareita. Ikävöin mun sählääjätyttöjä. Jännitän kouluun palaamista. Leikkautin siilin lyhyemmäksi. Puhun paljon puhelimessa vaikka vihaan sitä. Tuijottelen mun sinertäviä kynsiä. Yritän haalistaa mun hiusten väriä. Saunon melkein joka päivä. Nettishoppailen turhautumiseeni. Katson espanjalaista telenovelaa ja japanilaista elokuvaa. Meikkaan. Kaipaan liikaa.

6 kommenttia :

  1. Ihania kuvia taas ja oon niin kateellinen sun ulkonäölle! <3
    En tiedä auttaako tämä sinua, mutta ainakin itseäni tämä on vähän auttanut; yritä olla miettimättä liikaa stressaavia/surullisia/ahdistavia asioita ja elä täysillä, älä kadu mitään! Kerranhan sitä tässä nuoria ollaan, elämä on liian arvokasta tuhlata surkuiluun! Tämä ei ole todellakaan mikään helppo haaste toteuttaa, mutta kannattaa ainakin yrittää!:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ei mulle kateellinen kannata olla! Oot ihana kun jaksat aina kommentoida ♥

      Poista
  2. voi miten paljon kaipaankaan sua. :(
    toivottavasti saat selkeyttä sun elämään, toivottavasti nähään pian.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin, ilmoitan heti kun saan rahaa niin reissaan sinne! ♥

      Poista
  3. Oksennan eli ajattelen.
    Tää postaus vetää sanattomaks

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä säälin sua kuin mun vartaloa
      Niin runneltu, niin turmeltu

      Poista