every moment always filled with sensation


Muutto asuntolaan hoidettu ja kolme kidutuskuukautta kärsitty. Ensi jaksossa mulla on hirmusesti vapaata ja nyt ei tarvitse kärsiä paskoista kotiintuloajoista, saan jopa käyttää tietokonetta viikolla ja puhelinta puoli kahdeksan jälkeen. Bussikortin hankkiminen saattoi myös mullistaa mun sosiaalisen elämän - rajattomat matkat Tuusulassa ja Keravalla. Hurr durr. Rawr ja muww. Aivoni on korvattu hattaralla. Olispa jo loma.

"joo pääsit just salee mun taustakuvaks :3"

I feel so much better after talking with him. He can always make me smile, but he can also always make me cry.

Mistä saan poikaystävän joka korjaa mun tietokoneen ja ostaa mulle lahjoja? Tai ees halii kun vituttaa? Pliis?

Sebastian katsoo vähän murhatusti

5 kommenttia :

  1. Toi sun tukkas on kiva:) Aatteliks jättää sen noin vai vaalentaa/värjätä lisää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, meinasin vaalentaa platinablondiks!

      Poista
  2. Hei millä sovelluksella laitat noita tekstejä kuviin? Niinku tos viimeses?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sovelluksella? Muokkaan kuvat edelleenkin tietokoneella ja käytän PhotoScapea & Photofiltreä.

      Poista