ei virheettömyys ole täydellistä

 Olen aivan uskomattoman tyytyväinen tämän hetkiseen elämäntilanteeseeni. Mä en edes muista milloin mulle olisi viimeksi kuulunut näin hyvää. Oon ensimmäistä kertaa neljään vuoteen täysin psyykelääkevapaa ja oon niin iloinen että tekis mieli itkeä. Lääkkeistä on ollut oikeastaan enemmän haittaa kuin hyötyä, olen muunmuassa kovin herkkä sivuvaikutuksille. Tajusin pari päivää sitten, millaista vuoristorataa tämä puoli vuotta on ollut: omilleen muuttaminen, huono parisuhde, totaalinen romahtaminen, laitokseen joutuminen, päiväosasto, lopullinen tajuaminen mitä mä haluan mun elämältä, asuntolaan muuttaminen, lääkityksen vaihto ja lopettaminen. Mulla on viimein hyvä olla. Mulla on rakastava perhe ja ystäviä, kämppä, koulupaikka ja halu parantua. Kaipaan enää rakkautta, mutta sekin varmaan tulee ajallaan.

Pientä infoa kollaasista; Kuvat on otettu viime vuoden loppupuolella mun oloni ollessa pahimmillaan, en kyennyt purkamaan sitä millään keinolla ja siitä mua muistuttavat arvet rystysissä joiden takia mua luullaan ilmeisesti bulimikoksi. Taisteluarpiahan nekin olisivat, mutta minä olen hakannut rystyseni paskaksi seinään, en hampaisiini.


16 kommenttia :

  1. Jotenkin tosi ihana kuulla ettet tarvii enää lääkkeitä ja oot ilman niitä paremmilla fiiliksillä. :) Psyykelääkkeet kun on aina kauheen hankala homma..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos & niinhän ne on, neljä vuotta niiden kanssa pelaillessa riitti!

      Poista
  2. kaikkea hyvää sulle!! oon ihan huippuilonen sun puolesta <3

    VastaaPoista
  3. Oli kyllä niin ihana lukea nyt tää postaus !❤️
    Oot älynätti taas vaihteeks, KEEP it going gurl

    VastaaPoista
  4. tää postaus kosketti mua ;__; tsemppiä ja voimia tulevaisuuteen! ♥

    VastaaPoista
  5. Mullakin vaikuttaa mielialalääkkeet negatiivisesti, muutun eri ihmiseksi... :I

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joillakin toimii ja joillakin ei, lääkkeiden ei pitäisi vaan mun mielestä olla se johtava hoitomuoto mitä tarjotaan ekana, vaan terapia. Mutta arvaa vaan kumpi tulee valtiolle halvemmaksi..

      Poista
  6. Oii oon nii iloinen sun puolesta! Se on iha mahtava tunne, ku voi sanoa itselleen että nyt olen onnellinen <3

    Ja pakko taas sanoo et u look beutiful! :3

    VastaaPoista
  7. Ihanaa et sun elämäs on noin ihanan täydellist nykyää :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oh, olenko havaitsevinani katkeruutta? Etkö vois vaan yrittää olla onnellinen toisten puolesta vaikka ite et ees haluu nousta sieltä pohjalta..

      Poista
  8. Hihi :(' böö hyväl tarkotin mut neitil taitaa katkeruutta olla itellään

    Ai mistä pohjalta? Siis miten sä kehtaat, KEHTAAT sanoo noin? Ja saanenko kysyy mitä sä tiiät mun nykysest elämästä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siltä vaikuttiki :''D Ihan miten vaan, mulla ei oo mitään syytä olla katkera sulle ja varmaan itekkin tiedät sen.

      Poista