paras paska olo ikinä

angry and quite offended that you don’t have a crush on me
the thought of you is eating me from inside out
“It’s horrible when your heart is somewhere your body is not.”
Kuten moni tietääkin, maanantaina oli Architectsin keikka ja tässä nyt sitten kärsitään seuraamuksia moshpiteissä riehumisesta. Ehdottomasti paras keikka tähänastisen elämäni aikana, päihittää jopa BMTH:n mutta ei kerrota kellekkää että oikeesti sanoin ton. Tuntu ihan siltä kuin koko sali olis ollut täynnä enemmän tai vähemmän tuttuja ihmisiä ja sattui kyllä eräs mielenkiintoinen tapaus: joku enkkua solkkaava jäbä ilmeisesti tönäisi mua pitissä (woooow) ja sitten halas mua siinä ja jotain ilmeisesti pyyteli anteeksi, en melutason huomioonottaen yllättäen saanut mitään selvää, mutta parasta tässä on se että se jätkä polvistui siihen mun eteen ja suuteli mun kättä?! Jos toi ei olis hämmentänyt jo tarpeeksi niin se teki sen vielä toisenkin kerran jossain vaiheessa.. Mutta mutta, onneksi en toteuttanut kuningasideaani ja mennyt ottamaan lävistystä ennen keikkaa. Tosin kyllä sitä rautaa on tulossa naamaan lisää lähiaikoina. Oon ollut tapani mukaan örverisosiaalinen, yliväsynyt ja superpirteä. Ääripääihminen, se minä olen.

Ei oo muuten enää vittuilemista mulle siitä ettei oo habaa: katkasin äsken lusikan..

10 kommenttia :

  1. Ah tätä onnellisuuden määrää ainaku huomaa että sulta on tullu uus postaus!❤️
    Blogis on ihan internetin parhaimmistoa ja samoin on sun naamas ja hiukses ja kaikki !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En voi ees kiittää tarpeeks, oot ihana kun jaksat aina piristää mua!

      Poista
  2. ihana toi hellocon kuva ja kui söpöö, et tullaan keikalla tolleen kävis mullekkin yhyy ;_:;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos muru! Harmittaa kun en päässy enää jubaa sille jätkälle keikan jälkee :--(

      Poista
  3. Olet ihan julmetun suloinen. LOPETA! Heti. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos kello olis vähän enemmän kuin puoli kaksi keskiviikko-torstaiyönä, saisin ihan jäätävän fangirlhuutokohtauksen. Nyt tyydyn vain kiittelemään vuolaasti

      Poista
  4. Koska kukaan muu ei viitsi sanoa tätä ääneen, sAnon myt sen mitä on joku vuosi-pari tehny mieli sanoo.. Eli jos luulet olevas kaunis/laiha/tyylitajunen/ whatever - oot nii vitun vääräs ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa että sait tuonkin nyt pois sydämeltäsi, jokaisella kun oikeus mielipiteeseen :)

      Poista