en aio pahoitella

Nyt soi: Eleanoora Rosenholm – Suljetun osaston astronautti • PMMP – Kovemmat kädet II • Miljoonasade – Marraskuu

Minä olen muuttanut, minä olen muuttunut. Uudessa kodissa on ruokapöytä jota kukaan ei käytä, nukkuva avomies ja pölyinen lattia. Parvekkeella kolme (3) tuhkakuppia. Vihaan imurointia, tiskaamista, selkäkipua, ahdistusta, mutta avokadoista tykkään. Leivän päällä sinapin kanssa.

 Nään kellonajatkin hintoina. 11,49 kiitos! 

Väärä lääkitys.
Muista: älä täytä tyhjiöitäsi päihteillä.

Nyt soi: MNTTT - Menetetyt (album) • Pyhimys – Liskojen yö

 Itkupotkuraivaroin itselleni, taas yksi 'unohdin ostaa kauramaitoa'-tyyppinen juttu.
Kaikki on mun vika-ajattelutapa on toisaalta aika itsekeskeinen.


Voisitte kommentoida postausideoita, niin ei tarvis teidänkään lukea tällaista tajunnanvirtaripulia.

20 kommenttia :

  1. Moikka Salla! Ois kiva saada lukea postausta siitä, miten sun tyyli ja ihanteet on ajan kanssa muuttunu :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 tiedän yhden toisenkin, joka tykkää avokadoista leivän päällä sinapin kanssa. Sama tyyppi (se toinen sun lisäksi) vihaa kans imurointia, selkäkipua ja ahdistusta - omaansa ja toisten.
      Ja kyllä "kaikki-mun-vika" -ajattelutapa on itsekkyydessään kuolevaa kansanperinnettä. Kato nyt vaikka naapurias; sen syy :-D

      -päivi-

      Poista
    2. voi päivi mulla on sua kamala ikävä!

      Poista
  2. tajunnanvirta on söpöä ♥ sinä olet myös söpö ♥

    VastaaPoista
  3. Tykkään sun tajunnanvirtaripulista, kiva kun taas postaat!

    VastaaPoista
  4. Ihana sä ja ihanaa et kirjotit❤️

    VastaaPoista
  5. kerro minkälaista on asua danin kanssa! :!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eipä siinä hirveästi kerrottavaa ole.

      Poista
  6. Mukavaa huomata että elät ja kirjoitat taas :D

    VastaaPoista
  7. Tee kysymyspostaus tai joku mis on kuvia susta vuosien varrelta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahoin pelkään ettei kysymyksiä tulisi kun mulla on kuitenkin niitä varten ask-käyttäjä. Suuri osa kuvistani on kadoksissa, mutta yritän parhaani! Kummatkin ovat hyviä ehdotuksia, mutta epäilen toteutuksen onnistumista.

      Poista
  8. Voi miten ilahduin kun huomasin sulta tulleen postauksen! :> Mulla on muuten sama juttu ton ajan kanssa; jos laitan mikroon aikaa vaikka 1 min 30 sek, niin sanon että "eurokolkyt" :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana kuulla! tähän ei voi muuta sanoa kuin hästäkkassatätiproblems

      Poista
  9. musta nää on just kivoja. tällaset tietyn tunnelmalliset ajatusvyöryt :)

    VastaaPoista