kevät on katupölyä ja koirankakkaa

 Oon tosi laiska ottamaan kuvia, joten tyytykääten paskaan sanalliseen kerrontaan. 

 Istutin tänään basilikan meidän ikkunalaudalle, illemmalla ajattelin laittaa vielä jotain itämään, eilen istutin kultaköynnöksen vauvat jotka sain työnantajan mummolta. Ostin siis Tokmannilta viisi (5) siemenpussia kahdella (2) eurolla. Ajatelkaa, tästä se omavaraisuus alkaa! Näin Lindexillä ihanat housut, niissä oli palmunlehtien kuvia ja hinta oli monia euroja. Laitan tositositosihyvää ruokaa (vegaanista vain) ja juon paljon teetä jota sain postissa Katjalta. Rakastuin Pandan Hurmaavaan Tummaan Suklaaseen. Työpaikalle tuli täti tarjoamaan ladattua asetta myyntiin.

 Tahtoisin vain dyykkauskaverin. Ja jonkun jolle höpöttää ruuanlaitosta ja intoilla ananaksista (itseasiassa tällainen mulla saattaa olla jo, oon vaan vainoharhainen ujostelija). Ostinpa muuten työpaikalta seitsemälläkymmenellä (70) sentillä ananastopin. ANANASKUVIOISEN TOPIN.

 Kertokaa mulle hyvää musiikkia, oon tosi hukassa. Oon muuten soundcloudissa (tykkäilemässä biisuista). Toteutan teidän postausideoita ehkä joskus, oon inhottava.

7 kommenttia :

  1. Haastan sut mun blogissa olevaan The liebster award haasteeseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi ei, en voi luvata että tulen tämän toteuttamaan, mutta kiitos silti!

      Poista
  2. ruoka on ehkä paras puheenaihe ikinä ja on myös tuskallisinta ikinä jos tuntuu et kellekään ei voi höpöttää ruokajutuista!

    ja musiikista sanoisin että landscapes ja more than life on rentoo ja jos et oo kuullu stick to your gunsin uusinta levyä niin suosittelen lämpimästi. niiden eka levy on myös oikein mukava. ei-core-musiikista sit voisin suositella stromaee ja juanesia, etenkin juanesin fijate bien -albumia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos suosituksista, ruoka on hyvää ja syöminen kivaa.
      salla kuittaa!

      Poista
  3. oooh noi koppistatskat! Aivan ihanat! Kivoja kuvia muutenkin, sun blogia on niin kiva lukea! :D

    VastaaPoista
  4. https://www.youtube.com/watch?v=uJmCVyKh0eU

    VastaaPoista